7.12.10

First christmas gift

It is still early for Christmas gift but... Here'y my first one :D!

My stepfather built me this jeweler bench.. I'm sooo excited! I'll probably get my diploma by the end of the winter, and I have so many ideas, sketches and prototypes...Oddly Glam: yep that's the name behind all these ideas. I want to launch a handmade jewelry, accessories and eventualy clothing line.
 I'll order the entire equipement through the holidays to start this out and I'll post every little new treasury here!

I'm still a student but I have a few creations in my portfolio, And every pieces are up for sale, made to order, if your interested






The biggest project I've made yet: completely articulated hand skeleton reproduction :)

4 comments:

  1. woahhhh that bracelet is amazing!!
    how the hell did u make that??!

    ReplyDelete
  2. I'm a jewelry student...it's kinda my thing:P
    but every piece has been sculpted in wax and then casted in silver

    ReplyDelete
  3. Bonjour Anne-So. J'aime beaucoup tes créations. C'est par le biais d'une amie que j'ai eu la chance de les voir. Où peut-on se les procurer ou comment peut-on faire une commande...et à quel prix???
    J'aimerais aussi savoir le nom de ton tatoueur... Est-il de Québec? Travaille-t-il seulement en couleur ou aussi en noir et blanc?
    Bon... ca fait assez de questions pour un seul message, je pense. Je garde les autres pour la prochaine fois. Tu pourras me joindre sur Facebook (Sophie Martel) La photo de profil est une petite fille blonde (2 ans) .... pour le moment...
    A bientôt j,espère!
    Sophie

    ReplyDelete
  4. Bonjour Sophie,
    je t'ai cherché sur Facebook. mais il semble y avoir des tonnes de sophie martel et quelque photo d'Enfants aussi...

    tu peux aller voir la page Oddly Glam
    www.facebook.com/oddlyglam
    et si tu cmmente quelque part je serai ensuite capable de te trouver :)
    sinon il y a aussi sur etsy où quelques une de mes créations sont à vendre
    oddlyglam.etsy.com

    Au plaisir :)

    oh et mon tatoueur: Jay Marceau de chez D-markation, oui il est à québec, il fait un peu de noir et gris si je ne me trompe pas...mais surtout de la couleur
    jai mis son blog en lien dans un post plus ancien sur ce blog...

    ReplyDelete